Kniha návštěv

Datum: 25.01.2011

Vložil: Petr Sokola

Titulek: hodnocení

Vaše kolejiště se mi velice líbí. Vtipné je umístění do prostoru. Sám se taky k modelům vracím, budu dělat TT modulovku. Hezky, detailně a moderně udělaná krajina. Berte prosím jako inspiraci pro případné vylepšování následující body, na které su osobně háklivý

* přestavníky výhybek a základny "krabice" návěstidel viditelné v kolejišti - přitom je několik způsobů, jak je schovat pod povrch. a místo přestavníků by šla maketa elektrického nebo ručně ovládaného přestavování
* některé stavby by si zasloužily patinu, aspoň se tak zdá podle fotek.. Hradec nádraží nebo skladiště Brod
* že ta hlavní stanice má jen jedno zhlaví, proč ne, co mě ale trápí a nejde mi do hlavy, proč ústí kolej z depa před staniční zhlaví (de facto na širou trať), a ne do stanice?

jo a máte dobrý vkus na vozidla :) 810 potěšila a vesměs nákladní pěkná sbírka

Datum: 02.01.2011

Vložil: Jirka

Titulek: fanda

Pěkné kolejiště,ale u mostu trošku nedořešené.Chtělo by to nějak zakončit krajinu.

Datum: 06.08.2010

Vložil: milan

Titulek: zajimave jedinecne reseni...

tak tohle mne dostalo... umisteni je dobre...
jizda odnekud nekam je taky zajimava.
no stanice bez koncoveho zhlavi s kusou koleji... je to zvlastni reseni, teda ja to ve skutecnosti ani na fotech nevidel.
ale toto usporadani znam pod pojmem "vratna smycka kde neni prostor na oblouk"
je to rovna kolej cca 2m. prijede tam vlak. ten dojede na konec, optika ho zastavi nad odpojovacem, ten vlak odpoji. prez vyhybku na druhem konci odkud vlak prijel prijede jina masina, ta pripoji vagony a odjede. ta puvodni prejede na misto te druhe a dej se muze opakovat.
jinak to je dobry napad jak usetrit za vyhybky.
skryte nadrazi se zacalo pouzivat proto, aby to bylo realistictejsi. staci tri koleje. vlak vjede do tunelu, dlouho jede a pak prijede na prvni kolej. z protismneru prijede jiny. pak prijede treti. v tom se vyda neaky vlak aby uvolnil jednu kolej jinemu. a v tom je ten princip. vlaky zmizi z zorneho mista pryc treba na ctvrt hodiny a vyjedou uplne jindenna kolejisti. vlak ze stanice ndo stanice proto nejede minutu ale 15x dele.

Datum: 23.10.2010

Vložil: Králék

Titulek: Re: zajimave jedinecne reseni...

Ano,pravda s těmi skrytými nádražími.Navíc výhoda je,že když postřehneme,že není něco vpořádku,zajedeme s vlakem do skryté části a třeba spravíme.Případný divák tak nepostřehne,že se vůbec něco stalo :-)
Co člověk,to názor.Každý má svou hlavu,své nápady a každý si nakonec může vytvořit kolejiště jak chce.Přece jenom je to jeho kolejiště.
Každopádně "odněkud někam" není špatné,ale skrytá nádraží a vratné smyčky mají také něco do sebe

Datum: 02.08.2010

Vložil: Králék

Titulek: gratulace!!!

Na úvod chci,že se mi vaše kolejiště velmi líbí,máte pěknou krajinu,vozový park,dobře zpracovaná zhlaví,detaily....
Oceňuji váš nápad s tratí z bodu A do bodu B a musím se přiznat,že kdybych měl ten prostor,tak bych neváhal a do stavby modulovky bych se okamžitě pustil.Musím také pochválit praktické provedení,neboť jak už zde bylo řečeno,pokoj se dá nadále obývat.Mít v obýváku za pohovkou vláčky,televize by věčně žárlila.Nicméně kolejiště se skrytými nádražími a vratnými smyčkami mají něco do sebe a stojí za to.Co třeba Radislav Wimmer???Proto si myslím,že je nesmysl odsuzovat vratné smyčky,skryté nádraží a další.Vaše kolejiště je pěkné,a když se vám líbí a jste s ním spokojen,je vše v pořádku.Hodně úspěchů!!!

Datum: 03.06.2010

Vložil: František

Titulek: Fandím postoji

Před lety vyšel ještě v časopisu Železničář článek od p. Vl. Zuzky - Kolejiště pohledem modeláře a krajináře. Na našem rodinném kolejišti jsme začali jeho názor při přestavbě uplatňovat, protože skutečné vlaky jezdí v nějaké krajině, tak i naše modely by měly jezdit v krajině, ikdyž jen modelové, plné kopromisů. Původní ovál postavený podle německého názvu IDIOTENKREIS, jsme přestavovali podle možností do dnešní podoby a podle názorů p. Zuzky - vlaky jezdí od někud někam. Jsme rádi, že jsou mezi modeláři lidé, kteří také chtějí jezdit odněkud někam a uskutečňují svoji myšlenku podle svých možností. Jen tak dál. Co se týká sklonových poměrů a délek nádraží, není naškodu nahlédnout do předpisu ČD Technické údaje pro dopravu. Naše rodinné kolejiště najdete na www.modelove-koleje.websnadno.cz.

Datum: 12.04.2010

Vložil: Eda

Titulek: Desiro

Zdravím, už dlouho mám v plánu koupit si Tilligovský Desiro, ale nikde jsem nenašel žádnou recenzi. Mohl bych poprosit autora stránek o krátkou (nebo dlouhou) recenzi tohoto modelu? Jak to sbírá proud, který nápravy jsou poháněný, jak se to chová na výhybkách a v esíčkách..... Světe div se, ale e-shopy na to nejsou schopný odpovědět.

Datum: 09.04.2010

Vložil: Owce

Titulek: Krásné, nádherné a úžasné

Vaše kolejiště se Vám moc povedlo, je výborně zakomponované do pokoje, ve kterém se dá pořád bydlet a přitom se kochat jezdícími vláčky všude kolem (nad televizí, za postelí,..). Myslím, že jen sledovat bych to vydržel celý den v kuse :-)
Děkuji za fotky a přeji mnoho radosti a zdaru s modely

Honza

Datum: 09.04.2010

Vložil: roman.rak@ksar.cz

Titulek: Bomba

Ahoj, teorve vybírám na jaký druh modelů se dát. Od mládí mě to lákalo. děda dělal nádherná letadla ale asi se dám na vláčky. Po to jsem viděl že to jde i v bytě už není nad čím uvažovat.

Datum: 15.03.2010

Vložil: Vláďa

Titulek: hodně zdaru

máš moc pěkné kolejiště vždy jsem si přál mašinky ale nikdy se mi nelíbilo že jezděj dokola a ty jsi to vyřešil. Držím palce ať se ti kolejiště rozvijí

Záznamy: 41 - 50 ze 85
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek